Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2012 19:59 - България или...?
Автор: vikanelov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 695 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.08.2012 10:43


Здравейте читатели.Този постинг отново е отворен за вашите мнения и предпочитания!Темата е:Къде желаете да живеете?
България,какво е това?За мен това е олицетворение на сила,красота,гордост и още много други..списъкът е безкраен.Но за коя България се отнася това?Тове е Българя,която отдавна е изчезнала от реалността и е останала дълбоко в душите на българите като спомен,като надежда.До болка е ясно на всички сънародници какво е положението на държавата на този етап и няма да го разяснявам.Аз съм объркан и не съм сигурен дали България ще се измъкне от безнадеждното състояние,в което се намира сега?Нека представим още един списък с едно съвременно описание на родната страна:корупция,лъжи,проституция,безработица,престъпления..да не би вече държавата ни да придобива описание на бедните африкански и южноамерикански страни?!Нима това заслужават предците ни или героите жертвали живота си за доброто на България като Васил Левски,Христо Ботев?!Искат да изключат Ботев от учебниците!Не зная за вас,но аз определено не искам да живея в тази България.Тръпки ме побиват от безизходицата тук.Надявам се някой ден пророчествата на баба Ванга да се сбъднат и България да пребъде.Тогава на драго сърце бих се върнл да живея там!А вие?Вие как смятате?
image  image  Подпис:В.Ангелов


Тагове:   България,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vikanelov
Категория: Изкуство
Прочетен: 52904
Постинги: 14
Коментари: 58
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930